it's goooood

God morgon alla johan och elin lovers, johan här!
Vaknade för en liten stund sen och klockan är nu 12:48, hm usch jag har sovit alldeles för länge men kvällen igår blev väldigt sen!

Lyckades även skada tummen igår när jag slipade min longboard, ni förstår jag håller nämligen på att gör om brädan så den blir riktigt snygg..;) resultatet får ni se senare. Men iaf, jag lyckades med all min kraft köra ner en lång träbit under nageln, långt in under nageln också och fy fan va ont det gjorde. Fick sen gå in och peta ut den med en nål genom att köra ne nålen lika långt ner som träbiten och sen trycka upp träbiten. Usch usch usch! Sen fick jag även klippa ner naglen skit djupt och jag antar att dom flesta vet ur ont det gör när man klippt nageln för kort! Jaja men nu får jag hem lite främmat och sen ska jag ut och fortsätta med brädan och sen blir det ut o åka!

Snygg i mina nya kläder..;)


Kommentarer
Postat av: :P

fjortisar

2011-01-16 @ 19:03:27
URL: http://google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0