out

Hey lovers, nu har ni blivit kassa på att kommentera igen! To bad 4 U, får se om vi fortsätter blogga nu..
Men tänkte iaf säga att min (johan) bild inte kom med i BDBs nya tävling "vårtecken". Lite synd jag hoppades att den skulle komma med, tycker ärligt talat att den är mycket bättre än många utav dom som kom med!! Och vet ni.. har skadat benet så kommer inte kunna åka longboard på ett bra tag nu..:( men men, får trösta mig med att jag ska till norge, sen spanien och sen är det sommarlov och sen blir det Arvikafestivalen och sen fyller jag 18! Sjukt nice ändå.

Här kommer mitt bidrag till tävlingen, erkänn mycket bättre!




Kommentarer
Postat av: emmaolsson

sjukt fin bild!

håller även med att den va bättre än vissa som kom med:s

2010-04-14 @ 20:00:27
Postat av: Rasmus

Trillat med longboarden eller? =/ Testade några longboards igår, fan va sugen jag blir. Skaffa alldeles strax :) Krya!(Y):)

2010-04-14 @ 21:37:31
Postat av: Kim

så jävla fin bild johaaaaaaaan ;)

2010-04-19 @ 21:55:16
URL: http://ahboow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0