Shopping

Hey there, ni suger fortfarande på att kommentera..
Ni får börja kommentera på VARJE inlägg om ni vill ha kvar oss, shit det tar ju liksom 1 minut max! Jag hoppas verkligen att ni kommer göra det!

Men iaf idag har jag varit på överby i thn och köpt massor med nya kläder och annat! Så härligt för nu var det ett tag sen jag köpte nya kläder eftersom mina pengar mest gått till fest, cigg, longboard och massa påhitt som bowling, bad, hotell, taxi och annat..;) Men här är iaf dagens inköp..





Det ni ser på bilden är;

Svarta Converse




Hood tröja från märket Humör




Vanlig sjömans tröja från H&M




T-shirt från JC




t-shirt från JC





t-shirt från H&M




t-shirt från H&M




d:fi vax från


Kommentarer
Postat av: <3

Grön difi ska det va ! :O

2010-04-08 @ 20:44:31
Postat av: hehehehe

i vilken affär köpte du humör-tröjan?

2010-04-20 @ 01:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0