snart helg

hey allihopa! Kom hem tidigare idag från skolan, skönt! Nu ska jag ut i solen och få fräknar som för övrigt är sjukt snyggt har jag kommit på! Jag ska se till och få många fräknar i sommar. Det är fett inne med fräknar i år. Men vet ni, precis när jag kom ut för några minuter sen så kommer världens största moln och lägger sig i vägen för solen så nu sitter jag och väntar på att det ska försvinna haha.

Blir ingen longboard idag heller, måste vila benet som ni vet. Annars lär det aldrig läka. Och btw, är det nån mer än jag som lätt vill se Lady GaGa på Ericsson Globe i sthlm i maj? Synd att jag inte har tid med det, det hade faktiskt varit grymt! Sen hörde jag en fågel viska att johan ska till club nordic..:O "Är det sant? Ska partille johan till club nordic? OMG då måste jag bara dra dit asså". Jaa, jag ska till club nordic! :D Haha nej jag bara skoja klart jag inte ska dit, elr ska jag det? Well det får ni inte veta än..;)



Kommentarer
Postat av: <3

hejj ahh club nordic ägde man får ursäkta jag inte kommenterat på ett tag , har varit iväg o sånt ! aja kul man är hemma o kan få läsa er blogg igen :)

2010-04-27 @ 11:39:30
Postat av: Kixie :)

Nu, mina vänner, börjar det bli dags att blogga ijjen !

2010-04-29 @ 19:04:13
Postat av: <33

Det hoppas jag :O

2010-05-04 @ 21:57:57
Postat av: Kim <3

HALLÅ EN AV ERA LÄSARE SOM VILL HA FLER AV ERA INLÄGG! :(<333

2010-05-08 @ 19:31:26
URL: http://ahboow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0