Piercing!

Heeeey lovers, johan som skriver! fuck vad sommaren går fort eller vad säger ni? Har nästan inte varit hemma ett dyft så har varit väldigt off från datorn. Har bla varit i spanien igen en vecka, kom hem i onsdags och VET NI VAD?! Jag har äntligen fyllt 18! Fyfan va nice det är, feel the pain ni som inte fyllt än..;) Ne skoja bara, usch jag har längtat såå! Och igår piercade jag även tungan, mmhm hett som fan! Dock kan jag nästan inte prata idag för det är så svullet men det är det fan värt! Ikväll blir det utång as usual. Och imorn blir det baden i Kungshamn, niiiice! :R

Har fler saker o berätta, har fått jobb bla! tim anställd i ett kök som diskare haha. Men det är alltid nåt..;) 120 spänn i timmen är nice. Sen måste jag ju berätta om Arvikafestivalen, var det någon som såg mig eller elin btw? Hur som helst så var det nog det bästa jag gjort i hela mitt liv, supa, knulla, konserter, lera, tälta, röka osv osv! Så jävla bra, bästa bandet var Danger. Checka honom på spotify, fy i helvete va bra det var live! Såg även, Alice in videoland, maskinen, familjen, robyn, volbeat, in flames, regina spektor, kent, donkeyboy, shout out louds, teddybears och Adept, som vi även festade med efteråt. Det ni..;) dom bodde på samma camp som oss, lite ballt att festa med andra kändisar. Det bästa var att dom kände till våran blogg, haha jaja nu ska jag chilla med is i käften så svullnaden lägger sig lite..:)

ha det härligt och njut av det sista på sommarlovet!




Kommentarer
Postat av: Rasmus.'

Äntligen ett inlägg igen! (Y)

2010-08-06 @ 20:10:23
Postat av: Alexander F <3

Äntligen har ni börjat igen eller ett inlägg iallf ! fett nice med tungpiercing funderar ta det faktist ! :D SUPA O KNULLA FOR THE WIIN<3

2010-08-06 @ 22:34:57
Postat av: Kixie ;*

Kul att höra av er ijjen <3 :)

2010-08-11 @ 15:31:44
Postat av: linda

blogga mera:] vill ju läsa<33

2010-08-13 @ 18:23:05
URL: http://lindassmink.blogg.se.
Postat av: Anonym

bara gays som skriver här . och speciellt bara bögar som tar tungpiercing ;s

2010-10-06 @ 03:11:26
Postat av: Anonym

soft med tungpiercing (y)

vill oxå ta det =)

ont eller?

ser jävligt najs ut

2011-01-22 @ 09:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0