longboard i gbg

tja lovers, vi har väldigt lite tid till att blogga nu för tiden. Till skillnad från alla jävla stor bloggare som sitter vid bloggen 24/7 och inte har någon fritid typ, tycker synd om dom! Men men, vi är ju trotts allt sveriges allra största PJ blogg, men det kräver inte att vi bloggar hela tiden ändå och det är så jävla skönt! Idag är det exakt 2 månader kvar tills jag (johan) fyller 18 år.. det suger lite. Men nu hinner jag inte skriva mer, ska till göteborg och åka longboard med Simon. Så om ni befinner er i gbg idag så har ni ju chansen att få träffa mig..;)



Kommentarer
Postat av: Kixie ;)

Ååh vill åsså ut och steka med longboard <3



Fiin du ä förresten ;)

2010-06-02 @ 20:45:49
Postat av: isssaa

du är jävligt snyyggg :D

2010-06-03 @ 16:40:05
Postat av: Alice

jag har följt er blogg länge nu och

ni äger :D du är fett fin johan!



och en fråga till.



var du(johan) i frulund i gbg för ngn dag sen?

2010-06-05 @ 01:01:48
Postat av: alexander <3

Kul kul xD gbg ska dit senare i sommar träffa gamla kompisar :O grattis i förstkott ;)

2010-06-12 @ 12:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0