emo?

Hej alla elin och johan lovers. Måste bara säga att jag älskar påskgodis, när jag går in i affären så rinner dreglet över kinden. MUMS. Jaja nu är det inte långt kvar till påsk och det innebär päsklov. Eftersom att vi går i skolan som vissa andra lata jävla bloggare inte gör (dom tror att dom kan överleva på bloggen). Men inte vi, vi vill då fan ha ett jobb i framtiden. Visst en blogg och få lite pengar över till lyx sitter inte heller fel. Johan färgar sitt hår och jag sitter och tittar igenom hans bilder. Hittade den här "emo" bilden på mig som togs för ca 3 år sedan. Bara så ni vet så är jag nu 17 år. Fyllde år i februari. YEE. Kan inte tänka mig att bli emo igen, haha;). Gillar min partille stil. Men ni ska få veta en liten hemlis. Jag älskar skjortor. Speciellt från dressman. Att komma hem, ta på sig en skorta och sätta upp håret gör att jag känner mig som en bosatt bonde. Helt jävla awsome! MEn nu ska jag till min pojkvän, hat gött ever one. And so far, I am not fat (har vräkt i mig vindruvor för jag skippade påskgodiset)! DET NI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0