Spanien bilder

Hey lovers, johan här som skriver. Tänkte slänga upp lite härliga bilder från spanien, eftersom ni börjat kommentera så bra. Fortsätt så! Måste berätta om min dag också, är så sjukt bakfull! Mår riktigt dåligt och är helt slut. Gårdagens utgång var rolig och det blev lite mycket dricka som vanligt hehe. Mer om det orkar jag inte berätta, bilder kommer så fort jag får tag i simon som fotade under kvällen. Här kommer iaf bilderna från spanien, och ärligt fy fan va vi ser bra ut. Det är helt sjukt att man kan få så perfekt utseende, jag är skit stolt över mitt utseende..:)






























Kommentarer
Postat av: Kixie <3

Sjukt fiint, ni ser ut att ha haft de gött ni ;) <3



Fortsätt ha de bässt ! :)

2010-05-24 @ 17:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0